wtorek, 10 stycznia 2012

zawsze patrz w górę...

kocham życie, i zawsze uświadamiam sobie, że tak jest kiedy przychodzą trudne chwile. Kiedy nie wszystko układa się tak, jak chciałabym by się ułożyło. Dlaczego ? może wtedy uświadamiam sobie, że mimo tych wszystkich rzeczy które zależą ode mnie, mimo moich świadomych wyborów i mądrych lub głupich decyzji, nadal nie mam wpływu na tak wiele. może też dlatego, że w takich chwilach dziwnym trafem zdarzają się małe 'zbiegi okoliczności' i 'przypadki', które wprawiają okoliczności w ruch i zmieniają to, co wydaje nam się być górą nie do przeskoczenia.
czy wspominałam już, że nie wierzę, w przypadki i zbiegi okoliczności ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń