poniedziałek, 11 marca 2013

Zielono mi czyli piękny ślub Agaty i Artura

Ehhh co to była za ślub... Jeden z moich zdecydowanie ulubionych ślubnych realizacji sezonu 2012. Z Tą cudowną parą spotkałam się dzięki ślubnej planerce Agnieszce, a W mieliście okazję 'spotkać' ich kilka postów wcześniej przy okazji publikacji sesji narzeczeńskiej. Z niecierpliwością czekałam na dzień, kiedy w końcu mogłam się spakować i wyruszyć do Krakowa. Kiedy dotarłam na miejsce przygotowania rozpoczęły się na dobre. Piękny hotelowy ogród w Zielonym Dole zamieniał się w bajkową krainę pełną kwiatów, lekkich tiuli i zielonych jabłuszek, pośród których odbył się ślub w plenerze. Cała ceremonia przebiegła w niezwykle wzruszającej atmosferze a wesele bawiło się wyśmienicie do późnej nocy. Na prawdę cieszę się, że z moim aparatem mogłam być częścią tego wyjątkowego wydarzenia. Zapraszam do zdjęć !

Ceremonia/Wesele - Hotel Zielony Dół - Kraków
Dekoracje ślubne/ florystyka - Bogna Trętko
Wedding planner - Agnieszka Kabiesz
Film - studiovideo.pl
Stylizacja fryzur - Kasia Skrzynecka 

A już niedługo zapraszam na plener :)

















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń