poniedziałek, 19 września 2011

Anna i Zbyszek - Zapowiedź

Ania i Zbyszek już raz gościli na blogu, kiedy to zaprosili mnie do Krakowa na sesję narzeczeńską. Jak zawsze czas minął błyskawicznie i w sobotę miałam zaszczyt towarzyszyć im w czasie ceremonii ślubnej. Za tydzień czeka nas jeszcze sesja plenerowa, a tymczasem zapraszam na jedno klatkową zapowiedź pięknej ceremonii i najpiękniejszego kościoła, w jakim dotychczas przyszło mi robić zdjęcia.



Zapraszam też na facebook gdzie możesz polubić mnie i moją fotografię :) będzie mi bardzo miło !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń