wtorek, 28 stycznia 2014

Marzenka + Tomasz / Sesja Narzeczeńska Kraków

Dziś zabieram Was na podróż w czasie. Cofniemy się do cudownie wiosną pachnącego Krakowa, gdzie po raz pierwszy twarzą w twarz spotkałam Marzenkę i Tomka. Ahh co to za cudowna para... pierwsze spojrzenie na nich i wiedziałam, że będzie genialnie.

Wczesnym rankiem zaczęliśmy przygodę, co zwie się sesja narzeczeńska. Powstało mnóstwo pięknych zdjęć, pokażę jednak tylko kilka. Dlaczego ? Dlatego, że najważniejsze w mojej pracy jest zadowolenie moich klientów, szanowanie ich praw, a jednym z nich jest prawo do zarządzaniem publikacją wizerunku w internecie. A Marzenka i Tomek to na prawdę wyjątkowi ludzie, którzy kochają celebrować Swoje szczęście i zostawiać to co najcenniejsze dla Siebie, bez rozgłosu i zbędnych świadków. Po sesji dostałam zgodę na opublikowanie kilku kadrów, za co jestem bardzo wdzięczna.

A Krakowskie spotkanie było zaledwie początkiem wielkiej przygody, w którą porwała mnie ta para pozytywnie zakręconych wariatów. Chwilę później cudnie bawiłam się z aparatem na ich ślubie, a dwie chwile później razem zmierzaliśmy w kierunku Paryża, by właśnie tam światłem wyrysować wspomnienia ich miłości.  Także bądźcie czujni, bo niedługo zabiorę Was w kolejną podróż w czasie, tym razem w taką pachnącą świeżymi croissantami z pyszną konfiturą...

Przypominam również, że możecie otrzymać sesję narzeczeńską u mnie za darmo decydując się na współpracę i wybierając mnie na tą ważną funkcję, jaką jest bycie Waszym fotografem Ślubnym.
Wszystkie chętne pary zapraszam do kontaktu w celu poznania wolnych terminów i cennika.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń