środa, 4 września 2013

Kochani, od jakiegoś czasu funkcjonują u mnie fajne rabaty, o których informuję każdą parę która zgłasza się do mnie z zapytaniem o wolny termin. Dziś dzielę się tymi rabatami z Wami wszystkimi, także jeśli planujesz ślub i interesuje Cię moja oferta skontaktuj się ze mną. Zapraszam również na niezobowiązujące spotkania przy kawce, na którym dowiecie się wszystkiego co Was interesuje w temacie Fotografii Ślubnej a nawet więcej  
Piszcie na maila : foto@garbowska.com 
lub dzwońcie pod numer 508063374

Fotografia ślubna Opole - okazje cenowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń