poniedziałek, 6 maja 2013

Plener w Gdańsku / Iwonka + Marcin

Przyszedł czas na zdjęcia najbardziej zwariowanej pary roku 2012 :) A żeby nie było nudno i monotonnie to sesję zrobiliśmy w Gdańsku. Oj jak ja Iwonkę i Marcina lubię, to taka para pozytywnych wariatów. Gdybym nie trzymała dyscypliny na sesji to zapewne mielibyśmy przegląd rozmaitości i min kosmicznych, ale  że byłam twarda to mamy równowagę ;p Zapraszam do zdjęć !!

Makijaż do sesji wykonała niezastąpiona Agnieszka Kabiesz, której usługi bardzo serdecznie polecam.




Proszę się również przygotować na kilka mocniejszych wrażeń, czyli prawdziwe oblicze szalonej gromadki upojonej palnym Gdańskiem :D




2 komentarze:

  1. http://1.bp.blogspot.com/-5DiVdf8Hdbk/UYf3CctDqJI/AAAAAAAAEM0/rU0bd81XXFM/s1600/019.jpg - mistrzostwo :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ukrywam, to i moje jedno z ulubionych :p

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń