środa, 5 grudnia 2012

Zimowa promocja - Ślubne sesje plenerowe

Doczekaliśmy się kolejnej zimy, i pewnie poza dziećmi i szaleńcami, takim jak ja nie wszyscy cieszą się z tego obrotu sprawy. Niemniej jednak, zima to wyjątkowa pora roku... Wyjątkowo piękna i subtelna, a że ja uwielbiam zimowe klimaty zapraszam Wszystkich na moją nową zimową promocję. 

Plenerowe ślubne sesje fotograficzne w śniegu ! Oferta dostępna dla Par młodych, które pobierają się tej zimy, ale również dla tych, którzy swój ślub mieli już jakiś czas temu a sukienka i garnitur wiszą jeszcze w szafie. Nie macie zdjęć ze ślubu i żal Wam z tego powodu ? Zapraszam do kontaktu ! 

Jesteś zainteresowany, skontaktuj się ze mną. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń