czwartek, 28 marca 2013

Wyniki konkursu



Stało się ! Tydzień minął błyskawicznie i oto mamy wyniki konkursu. Na początek chciałam wszystkim baaardzo podziękować za uczestnictwo. O dziwo, o wiele więcej osób zawalczyło o sesję zdjęciową niż o obraz na płótnie - a myślałam, że będzie na odwrót. To nasuwa mi dwa wnioski - albo obraz Wam się nie spodobał (hahahahaha) albo po prostu większości z nas marzą się piękne zdjęcia - inne niż te, które na co dzień robimy sobie komórkami czy aparatami kompaktowymi. A skoro tak jest to zapraszam Wszystkich na takie sesje. To na prawdę nieduży koszt - czasem więcej miesięcznie wydajemy na ciuchy czy kino - a pamiątka nieporównywalna !
Dobra kochani dłużej nie nawijam - uchylam rąbka tajemnicy.

W pierwszym losowaniu sprytna aplikacja wybrała nr 15. A pod tym numerkiem na liście znalazła się -
MONIKA SZCZYPKA

W drugim losowaniu wybierałam osobę do której trafi obraz na płótnie. Tym razem wypadło na nr 13 czyli -
GOSIA NO 


Załączam printscreen'y z losowania do wglądu. 
Bardzo proszę dwie laureatki o kontakt ze mną w celu potwierdzenia wygranej !

I przypominam, że dla wszystkich uczestników zabawy wiosenne obrazy są w specjalnej obniżonej cenie. 
Zapraszam do zamawiania, bo na prawdę są cudne !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń