wtorek, 9 kwietnia 2013

Tapeta na kwiecień - czyli błaganie o wiosnę

Wszyscy chyba myślimy już tylko o jednym - kiedy nadejdzie upragniona wiosna. Je jestem ogromnie spragniona ciepła, słońca, kolorów, tej wiosennej energii, która sprawia, że wszystko wokół się zmienia.
Niestety zima trzyma mocno i nie chce odpuścić. A skoro wiosny nie ma na zewnątrz, trzeba sobie ją zorganizować w domu :)
Ja powoli sadzę cebule jaskrów i narcyzów. Przesadzam bratki. Na razie niestety do doniczek.
Tak tez powstała tapeta na pulpit, którą z przyjemnością dzielę się z Wami.
Jeśli tylko się spodoba zapraszam do pobierania.
Poniżej znajdziecie linki do 3 różnych rozdzielczości monitorów, tak byście mogli dopasować tapetę do pulpitu monitora.


rozdz. 1920 px
rozdz. 1280 px
rozdz. 1024 px

5 komentarzy:

  1. Niestety nie udaje mi się pobrać tapety - pojawia się problem podczas próby otwarcia oryginalnego rozmiaru :/
    Szkoda, bo marcowa tapeta zdobiła mój pulpit przez cały miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, faktycznie coś nie działa poprawnie. Zaraz się zabiorę za naprawianie błędu. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    2. Naprawione :) Zapraszam do pobierania.

      Usuń
    3. Tapeta ustawiona :) dziękuję bardzo.
      Miłego, słonecznego dnia :))))

      Usuń

Popularne posty

a jeśli mnie lubisz, zapraszam na facebook

Treści zawarte na moim blogu chronione są prawami autorskimi. Jeśli chcesz wykorzystać jakąkolwiek jego część do własnych publikacji poinformuj mnie o tym.
Photopixo - Świat FotoVideo Szybciej i Wygodniej

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń